Politica de Livrare si Retur

Pentru comenzile de peste 10.000 lei transportul si montajul pe teritoriul Romaniei este gratuit si asigurat de Simex.

După plasarea unei comenzi, urmează să fiți contactați în cel mai scurt timp posibil de un consultant Simex.

Puteți astfel să stabiliți împreună toate detaliile legate de livrarea comenzii.


În cât timp se livrează produsele?


- pentru produsele regăsite în stoc, după confirmarea comenzii, livrarea durează aproximativ 10 zile;

- pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii;

În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic, cât și prin e-mail.


Cine îmi livrează comanda?


Livrarea este asigurată de către firma SIMEX cu costurile de transport si montaj mentionate mai sus.


Achizitiile facute in magazine nu beneficiaza de dreptul de retur ( retragere din contract) conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indifferent de modalitatea de achizitie( comanda online, livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazine sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris SIMEX S.A. in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale ambalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a evita neintelegerile, coletul trebuie sa fie fotografiat si sa se intocmeasca impreuna cu reprezentatul firmei de curierat un process verbal in care se specifica starea coletului.

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, clientul beneficiaza de dreptul de retragere din contract în următoarele condiții:

Clientul are dreptul sa returneze un produs, fara sa fie nevoie sa justifice decizia, in termen de 14 zile, incepand cu ziua in care a intrat in posesia fizica a produsului. In acest sens, clientul va trebui sa informeze vanzatorul despre operatiunea de retur ori prin apel la numarul: 0372 474 000, ori e- mail la adresa: vanzari@simex.ro – unde sa mentioneze Numele, Prenumele, numarul de telefon- articolul achizitionat.

Produsul trebuie să nu fie folosit și să nu fi fost desigilat, sau accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul poartă urme de folosință sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, retragerea nu poate avea loc.

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care prezinta urme de consum sau de uzura, etc. Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produsul trebuie să fie însoțit de factură fiscală, chitanță, certificat de garanție și orice alte documente care au fost transmise clientului.

Clientul suporta costurile de livrare și este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, și va suporta în acest sens diferența dintre prețul de achiziție și prețul diminuat. Conform politicii de retur- clientul trebuie sa se asigure ca firma de curierat cu care a trimis coletul retur la Sediu – il si preda la destinatar in termenul de 14 zile.

Vanzatorul va rambursa in contul clientului ( sau contul bancar pe care il vom primi de la client) fără întârziere nejustificată, în termen de 14 zile de la data la care a fost informat de decizia de retragere din contract, toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării. Rambursarea sumei de bani de catre Societate, se face doar in contul clientului! In cazul in care doriti sa returnati un produs pentru ca v-ati razgandit sau nu mai doriti produsul- aveti obligatia de a suporta costul transportului.

În cazul în care doriți returnarea produselor comandate de pe www.mobilasimex.ro, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0372 474 000 sau la adresa de email: vanzari@simex.ro sau puteti sa folositi formularul de retur de pe site-ul nostru accesand acest link. Va stam la dispozitie pentru toate detaliile de care aveti nevoie in cazul unui retur.

WhatsApp